Masuri protectie impotriva COVID

Dragi oaspeti,

Sanatatea oaspetilor si membrilor echipei noastre este si o sa fie mereu principala prioritate.
Am luat toate măsurile necesare pentru a ne asigura că oaspeții noștri vor avea o ședere sigură și plăcută.
Angajamentul nostru este acelaşi, de a asigura servicii de calitate si experiențe de neuitat, la cele mai înalte standarde ale ospitalităţii si de maxima siguranta.

Personalul nostru a primit informații clare privind indicațiile oferite de autoritățile locale de sănătate (INSP – Institutul Național de Sănătate Publică, DSV – Direcția Sanitar-Veterinară, DSP – Direcția de Sănătate Publică).

La redeschidere vom nebuliza cu substante dezinfectante toate spatiile comune si spatiile destinate cazarii pentru o siguranta cat mai ridicata.

Tratam cu maxima seriozitate si responsabilitate situatia actuala, astfel am implementat urmatoarele masuri de preventie:
1. Echipele hotelurilor noastre au fost informate în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale și primesc instrucțiuni și protocoale de operare îmbunătățite în permanență.
2.Am mărit frecvența de curățare a spatiilor comune , procedura se efectueaza la un interval de 30 minute, suprafetele fiind dezinfectate dupa fiecare oaspete (inclusiv holuri, lifturi, mânere de ușă, recepția și sălile de conferințe/întâlniri , toalete publice etc.), dezinfectarea se efectueaza cu produse profesionale.
3.Am intensificat igienizarea camerelor pentru oaspeți (mobilier, lenjerie etc) utilizând și aici dezinfectanți profesionali. Acordam o atentie deosebita curateniei care se efectueaza in camere inainte de sosirea fiecarui nou oaspete.
4.Vom continua să ajustăm serviciile de alimentație în conformitate cu recomandările autorităților locale privind siguranța alimentară.
5. Check-in online ( oaspetele primește automat invitație la check-in online prin intermediul e-mailului ) precum si pentru plata online -pentru a limita interacțiunea fizică prin plăți contactless și online.
6.Evaluam zilnic starea de sanatate a angajatilor si vom lua imediat masurile necesare , la primele semne de imbolnavire. Am pus la dispozitia intregului personal termometre pentru a se lua temperatura la inceperea si terminarea programului de lucru, aceasta fiind notata intrun registru de monitorizare.
7.Toti oaspetii sunt incurajati sa foloseasca dezinfectantii la intrarea in restaurant si in spatiile comune pusi la dispozitie gratuit.
8. Locatiile din portofoliu au incheiat un contract pentru igienizare profesionala cu firma Up Hill, folosind echipamente si produse ce respecta in totalitate standardele si detin toate certificarile necesare.
9. Politica de anulare si flexibilitatea rezervarilor – ne angajăm să oferim politici de rezervare flexible, având în vedere aceste circumstanțe unice, astfel conform politici de rezervare selectate clientul poate să anuleze gratuit cu până la 5 zile înaintea sosirii.

Măsurile suplimentare includ instructajul personalului pentru consolidarea regulilor și practicilor de igienă personală bună, furnizarea de măști și mănuși medicale pentru personal și oaspeți.
Ședințele zilnice se desfășoară pentru revizuirea situației; suntem în continuă comunicare cu personalul și oaspeții pentru a-i ține la curent și pentru a-i sfătui cu privire la măsurile adecvate de luat.

Urmarim in permanenta recomandarile si instructiunile autoritatilor locale de sanatate, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile , protejand in acelasi timp siguranta oaspetilor si echipei noaste.
Rămânem vigilenți și vom colabora strâns cu autoritățile pentru sănătatea și siguranța tuturor părților interesate.
Vom continua sa actualizam aceasta pagina cu ultimele informatii privind siguranta calatoriilor.

Vă mulțumim că ați ales Hotel MOJO!